Så er det snart ved at være tid til, at vi starter sæsonen op og den nye bestyrelse glæder sig til en fantastisk sæson med masser af godt golfspil, godt vejr og gode grin og ingen Corona
Bestyrelsen og ansvarsområder:
Jens Færløv – Back up til turneringsafvikling i Golfbox
Lars Nørkjær – Ansvarlig for turneringsafvikling i Golfbox
Jan Heinrich – Økonomi og sponsor
James Dowsett – Fællesspisninger
Jan Anker Nielsen – Koordinator og indkøb af præmier
Vi har afholdt et par møder og som det vil fremgå er der nye ideer ift. tidligere og den største er helt klart, at vi fra sæsonstart skal indberette alle scores i Golfbox. Dette vil uden tvivl give os nogle udfordringer, men det er en konsekvens af, at vi ikke længere har en, der vil taste alle scores i regneark. Derfor har vi valgt Golfbox, som for os er det bedste alternativ. Vi vil informere mere om dette inden sæsonstart i særskilt opslag enten på mail eller hjemmeside.
Vi starter torsdag den 31. marts, og samme dag er der fællesspisning. Bestyrelsen har stort fokus på fællesskabet i Torsdagsklubben, og vil derfor forsøge at lave flere nye tiltag omkring fællesspisningen. Bl.a. er det allerede nu aftalt, at der kommer 2 serveringer og man tilmelder sig enten til mad kl. 19.30 eller 20.30. Vi håber rigtig mange vil dukke op til alle fællesspisninger og specielt første gang, hvor der vil være gennemgang af sæsonplan og brugen af Golfbox.
Præmieuddelingen sker til fællesspisninger kort efter 20.30. Der er ”faste” præmier til de 4 bedste i hver række og til den næstsidste. Har du vundet en præmie skal den afhentes ved fællesspisningen eller alternativt få en ”makker” til at tage dem med. Præmier vundet på dagen kan dog afhentes næste gang til fællesspisning.
Bemærk flere nye tiltag i sæsonplanen. Start- og sluttider har ændret sig lidt. Alle rækker spiller 2 gange rød i sæsonen, mens A og B rækken også spiller 2 gange hvid. Vi laver udespil torsdag den 2. juni, hvor der lukket i Aalborg. Bane er ikke afklaret endnu, men mere herom senere. Afslutningsturneringen laves fredag den 14. oktober, hvor vi håber der ikke kommer en company day, der kan ødelægge planen og vi derfor bliver nødt til at flytte tilbage til torsdag? En irritation for mange i 2021 har været det langsomme spil og det er et fokus alle må bidrage til at forbedre i 2022, således vi overholder tiderne for runden trykt på scorekortet.
Kontingentet er fastsat til kr. 400 for sæsonen og de skal og kan kun indbetales på MobilePay – modtager: 2259VA (Torsdagsklubben). Husk at skrive navn og DGU nr. på indbetalingen!
Vi opdeles som sædvanlig i 3 rækker og de fastsættes, når vi har tilmelding og indbetalinger og senest torsdag den 24. marts.
For at gøre det ekstra attraktivt at være medlem i Torsdagsklubben håber vi at skaffe endnu flere præmier og I kan måske hjælpe bestyrelsen med at skaffe præmier? Vi skal nok sørge for rosende omtale af firmaet, så kontakt Jan Heinrich eller nedenstående mail, hvis I har en sponsor eller gode ideer hertil?
Spørgsmål? Send en mail til: aabgolf@gmail.com
God sæson