Tåge på banen? Banen KAN være lukket
Hvis der er tåge fra morgenstunden, så har greenkeeperne ret til at lukke banen. Det sker for, at vi kan opretholde et højt sikkerhedsniveau. Hvis banen er lukket, må man under ingen omstændigheder bevæge sig ud. Hvis banen lukkes, gælder samme regler som ved frostlukning. Ligger tiden inden for lukkeperioden, så er tiden desværre tabt,…
