RESTAURANT JÆGERSPRIS

Aalborg Golf Klub bryster sig af at have en af landets bedste klubrestauranter.

Mike og Kim åbnede i august 2020 Restaurant Jægerspris, beliggende i vores golfklub. Navnet “Jægerspris” stammer fra restaurantens adresse, som netop ligger på Jægersprisvej blot 5 km. udenfor Aalborg centrum.

Respekten for den gode smag og kokkehåndværket er en drivende kraft i alt, hvad Restaurant Jægerspris laver. Det indebærer at tingene laves fra bunden og af danske råvarer. Der prioriteres, at frugt og grønt er i sæson og tilpasser maden herefter. I restauranten møder man en hyggelig og uformel stemning, hvor personalet altid ønsker at servere dagens bedste måltid for dig.

Vores restaurant er særligt anerkendt for at revitalisere det klassiske danske smørrebrød, hvor de har skabt deres egen version af en dejlig rugbrødsmad. Det har de gjort ved altid at sætte den gode smag og høje kvalitet først, og samtidig tilføre overraskende elementer og skabe nye smagskombinationer.

Besøg restaurantens hjemmeside for mere information og aktuelle åbningstider

Restaurant Jægerspris

Menukort

Lad det tiltalende menukort inspirere til dit næste måltid i golfklubben

Restaurant Jægerspris

Selskaber

Vi håber, at vores hyggelige, lyse og historiske lokaler vil danne rammerne for din næste fest, event eller arrangement.
Med lige dele lækker og spændende mad, velsmagende vine, smuk opdækning og et glimt i øjet, vil Restaurant Jægerspris gøre det ypperste for at jeres besøg i golfklubben bliver en uforglemmelig dag eller aften.

Vores lokaler kan rumme op til 80 velsiddende pladser.