Efter at have betjent klubbens medlemmer, gæster og samarbejdspartnere i snart 5 ½ år, har Rasmus valgt at takke af og fratræder stillingen som Klubsekretær pr. 31. marts 2018.
Rasmus har givet udtryk for, at han ønsker at prøve noget nyt karrieremæssigt.

Vi kan dog stadig være heldige at møde Rasmus i klubben, da han fortsætter som menigt medlem.

Vi ønsker Rasmus held og lykke i fremtiden.Jeg vil gerne sige tak til Aalborg Golf Klub, kolleger, medlemmer,  bestyrelse og samarbejdspartnere for de ca. 5 ½ år, som jeg har haft i klubben. Jeg trænger til at prøve kræfter med en ny branche, men kan ikke afvise, at jeg i fremtiden igen vil søge job inden for golfbranchen. Jeg ønsker klubben alt det bedste fremadrettet, for vi har fantastisk mange dejlige faciliteter, som gør det til et dejligt sted at opholde sig og spille golf.

Vi ses på banen!