TIRSDAG DEN 20. JUNI 2017 I RESTAURANTEN, AALBORG GOLF KLUB

Pris, ølsmagning kl. 19 kr. 75 ..pr. deltager ELLER
Pris inkl spisning kl. 18-19.. kr. 200 ..pr. deltager

Sidste tilmelding: fredag den 16. juni 2017. Tilmedling herunder eller på kontoret.
Max deltagerantal er 100 – først til mølle…Ølsmagningen forestås af Niels Tikjøb OlsenLIDT OM ARRANGEMENTET OG NIELS TIKJØB:

Til ølsmagningen får du lejlighed til at smage på 10 forskellige øl, som Niels Tikjøb Olsen beskriver detaljeret, både typemæssigt, geografisk og historisk. Samtidig får vi besøg af 1 af klubbens medlemmer, der i 2016 vandt guld ved DM i Håndbryg i hvedeøl og brown ale klassen. Dem får du også lov at smage.
Forud for ølsmagningen kan du tilmelde dig spisning i klubbens restaurant, der vil byde på en lækker ølgryde som optakt til ølsmagningen.

Niels Tikjøb Olsen er tidligere topembedsmand i Aalborg Kommune (direktør for Ældre- og Handicapforvaltningen fra 1998-2010),
Niels Tikjøb er en fantastisk engageret fortæller med masser af sjove og interessante anekdoter fra sine mange år som ølentusiast. Og så formidler han både ord og øl til tilhørerne med en smittende glæde.

Vel mødt til en rigtig fornøjelig aften.