MEDLEMSFORDELE

Medlemsfordele

Her kan du læse om de mange fordele der giver ekstra værdi til dit medlemskab.

Samarbejdsklubber

Følgende klubber samarbejder vi med og har gældende greenfee-aftaler for fuldtidsmedlemmer

GNG samarbejdet (greenfee-aftale med Nordjyske golfklubber)

Blokhus Golf Klub50 % rabat

Smørum Golfklub50 % rabat
Vejle Golf Club50 % rabat

Medlemsfordele i klubben

Medlemspriser på leje af golfbiler

• Leje af buggy til 200 kr. (normalpris 300 kr.) for 18 huller
  • Leje af buggy til 150 kr. (normalpris 200 kr.) for 9 huller
  • 10-turs kort til buggy for 1.800 kr. (normalpris 2.000) for 18 huller
  • 10-turs kort til buggy for 1.000 kr. (normalpris 1.500) for 9 huller
  • Sæsonkort til golfbil for 3.600 kr. (Sæsonkortet er personligt og gælder for op til 27 hullers spil per dag)
  • Sæsonkort til golfbil for 1.800 kr. (Sæsonkortet er personligt og gælder for 9 hullers spil per dag)

Potentielle golfvenskaber

Med mere end 1600 medlemmer, er Aalborg Golf Klub Nordjyllands største golfklub målt på antal medlemmer. Her er særligt gode muligheder for at skabe nye relationer, bl.a. til events og klubturneringer eller som aktiv i vores mange klubber i klubben.

Restaurant og selskabslokaler

En god restaurant er et vigtigt element for det sociale i en golfklub. Her afsluttes golfrunden ofte med en vinder-øl og en delikat frokost på terrassen. I Aalborg GK kan du nyde godt af den fremragende mad hos Restaurant Jægerspris, som er forpagter i vores lokaler. Som medlem er du altid velkommen, og inviter gerne venner og bekendte på mad og hygge i din restaurant og golfklub, og hold dit næste selskab på “hjemmebane”.

AaGK Business Club

Med en bred vifte af virksomheder fra lokalområdet tilknyttet som erhvervspartnere, kan vi tilbyde erhvervslivet en direkte adgang til ét af Nordjyllands stærkeste golf erhvervsnetværk, med stærke fordele, unikke oplevelser og stor eksponeringsværdi.

Inviter én gæst

Inviter én gæst og giv personen 50% rabat på greenfee. Der kan kun inviteres én gæst med rabat per medlem.
Rabatten fremgår ikke i Golfbox ved booking, men fratrækkes automatisk ved indtjekning. Bemærk dog, at vi ikke kan tilbyde greenfee rabat til Flexmedlemmer (F) fra andre golfklubber.
Rabatterne kan ikke kombineres med andre rabatter.

Medlemsfordele hos sponsorer & samarbejdspartnere

Støt klubbens sponsorer – de støtter os.

Har din virksomhed også et godt tilbud til klubbens mange købestærke medlemmer, så kontakt os på mail@aalborggolfklub.dk. Virksomheden skal være AaGK sponsor. Tilbuddet skal være bestemt for golfklubbens medlemmer.

SKODA Nørresundby tilbyder 10 % på værkstedsregningen

Du får som medlem af Aalborg Golf Klub 10% rabat på arbejdsløn og reservedele når du får udført værkstedsarbejde hos os*

Tilbuddet gælder ALLE BILMÆRKER

Ring på 98 17 25 99 og få et tilbud eller klik på linket her for tidsbestilling – LINK

*Dokumentation for medlemskab i form af DGU kort eller Profil i Golfbox App skal fremvises

*Tilbuddet gælder ikke dæk og tilbudskampagner.

Køb din vin med medlemsrabat hos:

Benyt rabatkoden “AAGK” i toppen af siden under “gruppekøb”

Få golf-massage med rabat hos

Udlej dit sommerhus hos Campaya og støt golfklubben:

AALBORG GOLF KLUB

27 udfordrende huller

Velkommen til Aalborg Golf Klub og ét af landets bedste golfanlæg. Glæd dig til at opleve eller være en del af en international mesterskabsbane, der med sine stolte traditioner er Danmarks 2. ældste golfklub.

BLIV MEDLEM AF

Landets næstældste golfklub

Tæt ved limfjorden i Restrup Enge, og lidt udenfor Aalborg spiller vi golf nærmest året rundt.
I Aalborg Golf Klub byder vi alle velkomne. Med mere end 1.600 aktive medlemmer ved vi, at golfspillere har forskellige ønsker til deres golfspil.