Danske Bank forlænger hovedsponsorat med det nordjyske golffyrtårn for 13. år i træk

Et af de længste sponsorsamarbejder i Nordjylland forlænges. Danske Bank forlænger sit hovedsponsorat og samarbejde med Aalborg Golf Klub, sådan som landets største bank helt siden 2007 har fastholdt.

”Vi kan kun være glade og taknemmelige over de midler og den kvalitetsrådgivning, som Danske Bank fortsat stiller til rådighed i forhold til vores fortsatte arbejde. Selv om medlemmernes engagement og
kontingenter selvfølgelig er kernen, så er vores sponsorindtægter afgørende for, at vi kan blive ved med hvert eneste år at hæve den kvalitetsmæssige barre endnu et nøk, ” siger en glad formand for Aalborg Golf Klub Carsten Hansen.

Klubformanden tilføjer: ”Men lige så glade for de kontante midler er vi faktisk over, at netop landets største bank fortsat vil lægge navn og brand til Aalborg Golf Klubs hovedsponsorat. Selve det signal, der ligger i det langvarige og tillidsfulde samarbejde mellem klub og bank oplever vi nemlig samtidig giver stor mening for klubben i forhold til øvrige samarbejdspartnere. Det øger simpelthen klubbens troværdighed. Flere sponsorer vil være med til at løfte, når Danske Bank også vil.”

Nordjysk golffyrrn

Fra Danske Banks områdedirektør Lars Hedebrandts side er tilfredsheden med samarbejdet lige så stor:
”Vi vurderer naturligvis løbende, hvordan vi bruger vores markedsføringsmidler bedst og er fortsat meget tilfredse med det tillidsfulde samarbejde med Aalborg Golf Klub. Mange af vores nordjyske kunder og potentielle fremtidige kunder spiller også golf enten som medlemmer i klubben, eller kommer forbi Aalborg Golf Klubs fine rammer som greenfeespillere. Som bank møder vi dem altså her med et positivt budskab, dér hvor de godt kan li’ at være,” forklarer Lars Hedebrandt.

Områdedirektøren nævner samtidig, at mange af Danske Banks egne ledere og medarbejdere spiller golf og at de derfor i Aalborg Golf Klubs dejlige omgivelser har mulighed for at tage initiativ til at mødes uformelt med relevante forretningsforbindelser- eller omvendt. Hedebrandt fremhæver det karakteristiske for netop golfspillet ved, at hver runde tager flere timer, under hvilke man sagtens to og to kan nå at udveksle tanker, informationer og forretningsideer undervejs. Og Hedebrandt understreger: ”Aalborg Golf Klub fremstår såvel hvad angår det flotte golfanlæg for almindelige golfentusiaster som i forhold til sit imponerende elitearbejde som et nordjysk golffyrtårn i fortsat positiv udvikling. Den udvikling vil Danske Bank gerne bakke op om.”

Til gavn for almindelige medlemmer
Aalborg Golf Klubs næstformand Jan Laursen, understreger at være særligt opmærksom på at pleje de muligheder, der ligger i det gensidigt tilfredsstillende sponsorsamarbejde. Jan Laursen understreger det mangeårige Danske Bank-samarbejdes betydning.
”Det betyder bare en masse, at vi har så godt et forhold til Danske Bank både i forhold til den daglige drift men også som sparringspartner og rådgiver. Yderligere er Danske Bank et naturligt omdrejningspunkt som hovedsponsor i det netværk, der knytter sig til Aalborg Golf Klub. Derfor er vi utrolig stolte og taknemlige for den tillid og opbakning Danske Bank viser klubben.

Formand Carsten Hansen og Danske Bank-flaget på Blå9

 

Del det!