Her kommer der løbende opdateringer med meddelelser fra kaptajnerne.

9. september 2018

VIGTIGT NYT ………

Som det tidligere er blevet oplyst ved sidste spisning, er vi pt. med i en forsøgsordning hvor vi fra september og sæson ud, forsøger at booke 3 bolde som udgangspunkt og når alle tider er booket, fylder vi op med 4 bolde bagfra. Dette er et forsøg på at få spillet til at fungerer noget bedre i vores klub, uden der skal bolde ind imellem os.

Det betyder også, at vi som kaptajner kan blive nød til at “flytte” om på jer spillere. Altså, har du skrevet dig på en 3 bold (som 4. spiller) og der er huller efter dig, flytter vi dig, i samarbejde med kontoret, til første ledige tid, således vi får brugt vores tider før der fyldes op med 4 bolde. Kontoret har mulighed for at se hvem der har skrevet sig sidst på boldene og det er som udgangspunkt den spiller der bliver flyttet til første mulige tid. Dette sker tirsdag sidst på eftermiddagen (lige inden kontoret lukker) og først onsdag morgen kan evt. ledige tider blive tilbudt andre spillere.

Håber i vil tage godt imod dette tiltag fra bestyrelsen i golfklubben.

Samtidig vil vi fra kaptajerne lige opfordre til, at skrive sig på listen til sidste spilledag den 26. september 2018, så vi har en mulighed for at planlægge spillet/præmier til denne dag. Listen er som vanligt på opslagstavlen.

HUSK – vi har kun 2 runder tilbage til at får ringet de huller der måtte mangle for A-rækken 

22. maj 2018

Kære medlemmer af onsdagspigerne

Der er gået noget galt med tidsbestillingerne til på onsdag, de er alle blevet slettet. I møder op til den tid i mener I skulle tee ud, så finder vi ud af det. Har du ikke booket tid endnu, møder du bare op.

Har du ikke mulighed for at starte før efter kl 16, vil vi gerne vide det. Send besked til tba@eniig.dk.

Vi beklager ulejligheden. Det være varmen ☀☀

 

Sendt pr. mail den 03.04.2018:

Hej Golfpiger  

Der er lidt forvirring om der er fælles spisning  i morgen , det er der IKKE . Som skrevet ud blev fællesspisningen  droppet sidste onsdag , og i fik de info vi ville havet givet  , i den mail  i modtog den 26 marts.

Så vi følger turneringsplanen , som i kan se under onsdagspiger på klubbens hjemmeside og som ligger printet på bordet , i omklædnings rummet i morgen . ( i er velkommen til at tage en kopi ) .

Dog som i har læst på klubbens info , bliver banen ikke åbnet før søndag den 8 . Så i morgen spiller vi stableford i begge rækker ( med præmier )  men den er IKKE tællende og der kan IKKE ringes .  

Så har vi en besked fra Sune i restauranten , i morgen bliver der ikke det store udvalg på menu kortet  ,  der vil være  hakkebøf med bløde løg , burger , panni samt smørebrød at vælge i mellem .

Først ugen efter vil der være fuld menu kort  , da der er nye i  køkkenet .

Vi glæder os til sæsonen

Med Venlig hilsen

Kaptajnerne

Lene-Tina – Jane

Sendt pr. mail den 26.03.2018:

Kære Onsdagspiger

Grundet vejrsituationen har kaptajnerne i samarbejde med kontoret/greenkeeper besluttet, at aflyse vores åbningsmatch og fællesspisning onsdag den 28. marts 2018. Første spilledag bliver således den 4. april 2018, uanset vejret (næsten).

Jeres tider er ikke slettet, og det skal i selv gøre. Vi har valgt at gøre det sådan, at såfremt du fortsat har lyst til at spille på onsdag, er du meget velkommen til det. Vi har aflyst spisningen.

Lidt praktisk information nu da vores åbningsmatch ikke bliver til noget.

Vi har opdateret medlemsliste på vores side. Tjek lige om du står med korrekt data osv….

Er du ny spiller i Onsdagspigerne, kan du fra i morgen tidlig booke tider indenfor vores starttider (hver onsdag fra kl. 15.22 til 16.30). I onsdagspigerne er det sådan, at vi selv booker os til spil direkte via golfbox. Det foregår sådan, at du tilmelder dig som til enhver anden tid hvor du skal spille golf. Vi opfordrer til i får spillet med alle medlemmerne i løbet af sæsonen.

For alle spillere: Tiderne i perioden kl. 15.22-16.30 er låst til onsdagspigerne, men ubrugte tider bliver åbnet døgnet før (det vil sige tirsdag morgen kl. 00,01) for andre. For medlemmerne af onsdagspigerne betyder det, at du skal have tilmeldt dig kl. 12.00 mandag. Efter kl. 15.00 mandag kan du se hvornår den endelige starttid bliver.

I år har vi valgt at tilgodese så mange som muligt ved evt. sammenlægning ved for få på boldene. Har du en starttid mellem kl. 15.22 og 16.00 vil du bliver rykket mod kl. 15.22 og har du en starttid efter kl. 16.07 og senere, vil du blive rykket mod kl. 16.30.

For de ”gamle” medlemmer. Har du betalt kontingent, skal du se bort fra dette. Har du ikke betalt kontingent, vil vi meget gerne have en tilbagemelding fra dig om du fortsat ønsker at være medlem i Onsdagspigerne.

Fællesspisning: Tilmelding til spisning skal ske på opslagstavlen i omklædningsrummet. Tilmeldingssedlen bliver nedtaget af en fra køkkenet, tirsdag morgen. Sker der ændringer herefter, skal man selv ringe og aftale det med køkkenet – både ved til- og framelding.

Afbud til spisning skal ske til køkkenet senest dagen inden. Ved senere afmelding hæfter man for beløbet.

Turneringsplan og medlemsliste er offentliggjort på vores hjemmeside – men de vil også være at finde på opslagstavlen fra den 4. april 2018.

Informationer. I år har vi besluttet, at der ikke bliver udsendt service mail/sms hver tirsdag/onsdag. Du skal holde dig orienteret om evt. tiltag/ændringer via hjemmesiden og opslagstavlen. Vi er pt. ved at få udarbejdet en ny undermenu på vores hjemmeside, der kommet til at hedde Kaptajns NYT 2018, hvor denne form for info vil blive placeret.

Vel mødt til en ny og forhåbentlig sjov sæson med god golf, dejligt vejr og hyggeligt samvær

Kaptajnerne

(Lene, Jane og Tina)

 

 

Did you like this? Share it!