BLIV MEDLEM

9-HULS BANE:

• Banen er åben
  • Driving Range er er åben
  • Indspilsområder og putting green er åben
  • Der må benyttes golfvogne uden begrænsninger
  • Buggy’s er tilladt på Linde& Partners blå sløjfe og Teejays gul sløjfe
  • Der lægges op på alle klippede (fairway og kortere) områder indenfor et scorekort
  • Husk divots og nedslagsmærker, “Tag to”
  • Ved nattefrost lukkes banen til frostfrit.

Seneste nyheder

GÅ ALDRIG UD I TORDENVEJR

Tjek vejrudsigten inden runden

At spille golf i tordenvejr er en potentiel livsfarlig situation. Enkelstående træer, berøring af metalgenstande og de åbne arealer er alle elementer, som ubetinget bør undgås i tordenvejr. Orientér dig om vejret og risiko for torden, inden du starter din golfrunde, og vis agtpågivenhed ved optræk til tordenvejr.

BLIV MEDLEM AF

27 FANTASTISKE HULLER

Velkommen til Aalborg Golf Klub og ét af landets bedste golfanlæg. Glæd dig til at opleve eller være en del af en international mesterskabsbane, der med sine stolte traditioner er Danmarks 2. ældste golfklub.

AaGK BUSINESS CLUB

FORRETNING, NETVÆRK & HYGGE

COMPANY DAY

Forkæl dine bedste kunder og samarbejdspartnere med en Company Day på én af landets bedste golfbaner.
Vi garanterer et gennemført koncept, med golf, god mad og service i topklasse.